Vrienden van

De contributie voor leden is zo laag mogelijk om Scouting voor iedereen mogelijk te maken. Daarnaast krijgen de vrijwilligers van Scouting Geffen zelf geen vergoeding voor het organiseren van leuke activiteiten. Om de bovenstaande ambities te kunnen realiseren hebben we wel financiële middelen nodig en zijn we op zoek naar vrienden die ons financieel willen ondersteunen.

Wordt vriend van Scouting Geffen!

Wat krijgen onze vrienden:

• Een keer per jaar nieuwsbrief over Scouting Geffen
  • Gratis deelname aan de kerstborrel van Scouting Geffen

Hoe lang blijf je lid van de Vrienden van Scouting Geffen?

Het lidmaatschap van de vrienden van Geffen is per kalenderjaar. Elk jaar wordt er opnieuw een betaalverzoek (Tikkie) verstuurd naar het opgegeven telefoonnummer/e- mailadres vanuit de penningmeester van Scouting Geffen. Het bedrag wat gedoneerd wordt mag zelf bepaald worden in het betaalverzoek met een minimum van €50. Wordt er op dit betaalverzoek niet gereageerd stopt het lidmaatschap automatisch. Zelf geld overmaken onder vermelding van Vrienden van Geffen mag uiteraard ook.

Direct aanmelden als Vriend van Scouting Geffen?

Meld je aan

Belastingvoordeel

Wilt u Scouting Geffen steunen en daarmee maximaal belastingvoordeel behalen? Kies dan voor een periodieke schenking. Deze vorm van doneren is voor u én voor Scouting Geffen het voordeligste. Wanneer u een jaarlijkse schenking doet voor ten minste vijf jaar, is de jaarlijkse betaling in zijn geheel aftrekbaar voor de inkomstenbelasting. Scouting Geffen is dan voor langere tijd verzekerd van een vast bedrag dat aangewend kan worden voor langdurige en/of duurzame projecten. U kunt de gift - zonder drempel en maximum - als aftrek in aanmerking nemen. Zo helpt de fiscus een handje mee aan de ondersteuning van de ontwikkeling van meiden en jongens via Scouting Geffen. In het onderstaande document kunt u voorbeelden en alle benodigde informatie vinden.